Nu tror jag att allt är klart

Ja jag tror att jag har fått med mig allt som behövs för helgen å säkert en massa till.. saknar bara min toalettväska men det vet säkert M var den är så det får jag ta när han kommer hem. Smörgåsarna är gjorda å pucko står i kylen, bara att ta med imorgon bitti. Jag hoppas nämligen på att vi ska kunna komma iväg hyfsat tidigt för att kunna få så mycket tid som möjligt i Koppom. Sedan får vi se hur lång tid det tar att åka, beroende på hur trötta vi är.. den ene får köra å den andra brukar sova.. oftast så kör M å jag har förmågan att sova, men nu när M har varit förkyld så lär jag få köra mer.. så då kan det bli stopp så att vi sover båda en stund eller kommer ut å rör på sig..
Tror även att jag har fått gjort det mesta hemma så som vattna å kollat kylen å andra saker som inte klarar sig tills vi kommer hem.

Innan M åkte å jobbade var vi å kollade efter ett par födelsedagspressenter till ett par tjejer som fyllt under sommaren men då det visade sig att de inte är hemma under helgen å vi inte kommer träffa dem så skjuter vi upp det tills nästa gång vi åker till Värmland, typ i oktober. Men då har vi lite mer tid till att komma på något kul till dem :) Hittade en t-shirt till mig istället för halva reapriset så det var jag nöjd med.

Har fortsatt att gå igenom mappar med foton, känns som det finns hur många som helst att kolla igenom å radera.. det är ju så lätt att bara stoppa in minneskortet från kameran i datorn å lägga över dem å sedan ta nya kort.. men sedan att de ska kolla igenom å helst skulle jag vilja framkalla en hel hög.. vilket kostar en massa när man sparat på sig såpass många.. tror inte vi har framkallat kort på ett par år å sedan när man väl gör det så ska de sättas in i ett album å gärna skriva lite till det. Ja en sak till att lägga på listan över vad jag vill ha gjort... den börjar bli lång å den finns bara i huvudet än sålänge... kanske skulle få ner det på papper.. lättare att pricka av det då.

Snart dax för sängen å sova några timmar så jag orkar köra imorgon
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0