Oj det var en del foton

Har tillbringar några timmar under kvällen att gå igenom fotona från sommaren, men det var mer än vad jag hade tänkt mig.. bara alla kort från kolmården där vi varit några gånger under sommaren tog sin tid så tillslut blev det lite snabb sorterat och så la jag ut några på facebook.
Har faktiskt hunnit med en hel del i sommar, alla helger har i stort sett varit fullbokade vilket jag sedan har fått känna av under veckodagarna istället. Men samtidigt så har det varit värt det, har varit kul att göra allt :)
Lunch i Smögen.. det är en tekaka under å två ägghalvor å sedan en massa handskalade färska räkor. Man blev riktigt mätt, å vi behövde inte äta något mer förrän sen kväll :)i en sådant hus bodde vi en natt utan för Smögen
Kolmårdens safaripark


Idag har jag inte gjort mycket annat, börjar känna av förkylningssymtom.. vore väl konstigt om jag inte fick något av det som M gått med några veckor nu.
Borde ha börjat packa men som vanligt blir det i sista minuten, tom M har inte packat än vilket han brukar ha gjort långt före mig.. Men han har tvättat bilen idag vilket är bra. Hoppas ju på att det ska vara hyfsat väder i Koppom så att vi (pappa) kan fixa med det som behövs. Det är tur att pappa är intresserad av att hålla efter bilen fortfarande så vi slipper en massa rost osv :) då varken jag heller M inte är så kunniga på det hela eller intresserade.

Har lagt till ett par länkar oxå först till "Den starkaste stjärnan" Sofies blogg om sonen Victor och hennes liv efter hans död samt Peter å Matildas sida.

Nu ska jag göra mig en kopp the å sedan försöka komma i säng i tid inatt.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0