Snart Semester!!

Ja nu har jag nog packat ner det mesta som jag behöver för de kommande veckorna.. En del får jag ta imorgon då jag behöver det in i det sista.

Vad har hänt sedan sist jo vi har haft besök av min bror å svägerska på lördagen. Bjöd på vilskav å kantarellpaj som blev lite väl lös i fyllningen men den var rätt så go iallafall. Det blev iallafall mycket spelade och det var trevligt. 

Igår var vi på husvisning, det var intressant. Gillade läget på huset och flera saker med det. Men det var många som var å kollade samt att det var massa saker som jag inte gillade med det så jag skulle inte tro att det blir något som vi lägger bud på. Mäklaren ska höra av sig under veckan så får vi se vad han säger å vad det ligger för bud. Men vi har ju inte pratat med banken än heller utan det blir om dryga veckan. Men det är svårt att veta vad man ska vänta sig av ett hus å exat vad man vill ha.. så det kommer nog bli en del visningar och liknade innan vi hittar rätt.
Efter det var vi runt lite i olika affärer och jag köpte bland annat ett nytt spel till WII -  EA Sports Active. vilket är ett träningsspel med en massa kul. Testade ett förinställt programm som inte skulle vara försvårt.. efter 20 minuter så var jag helt slut så M fick ta över å spela klart :) Men vi hittade sedan hur man valde vad man ville ha i sitt träningsprogramm så jag hittade en massa kul vilket jag kände av idag när jag vaknade.. det gjorde oooont. Vilket iofs var bra för det tyder ju på att jag hittade några muskler som behövdes röra på sig :)

Idag har jag försökt packa och komma på vad som behövs med under resan till Tyskland och sedan till värmland.. till Tyskland är det lite viktkontroll då det är begränsat på flyget spec hem då vi hoppas på att vi har köpt en del spel och liknade på mässan. Så jag har försökt att ta med så lite som möjligt men det är svårt att veta om det är för mycket eller om det är något mer som behövs.. men jag har med mediciner och olika intyg på det och pengar å pass å det är väl det viktigaste skulle jag tro :) Dess utom känns det lite konstigt att väskorna inte är fulla vilket de brukar vara :) men det är ändå en hel del som ska in i bilen då vi ska vidare till värmland efteråt för att bla fira min pappa. Där är det väl lite saker som jag inte vill att vi ska ha glömt men jag tror att jag har koll på det oxå men jag brukar komma på saker iefterhand som skulle ha varit med eller som skulle ha gjorts innan vi åkte osv..
Ja jag har några timmar på mig imorgon att fundera innan vi ska åka då M jobbar iallafall fram till lunch. Undrar om jag skulle försöka sova några timmar inatt.. har inte blivit så mycket sömn den senaste veckan.. det har varit lite för mycket i huvudet och alldeles för mycket inplanerat under förra veckan så det ska bli skönt med lite semester :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0