en kortis

Ja det får bli ett litet kort upplägg.
Har packat iordning, tror att jag har fått med mig allt som jag ska eller? bäst att tänka igenom det en gång till.. iallafall medicinerna för de är de viktigaste att få med sig å när jag nu skriver så slår det mig att allt inte alls är med.. får ta det efter jag skrivit klart.
Väntar annars på att M ska komma hem, får se om han gör det innan Brita kommer eller om han hämtar upp henne på vägen hem.
Äpplekakan är klar, får se hur den blev då jag prövade på att öka på receptet.. ibland funkar ju inte det dock. Men det känns som det gick bra. Får väll se när vi börjar skära i den.

Men nu ska vi snart åka iallafall. Hoppas på en massa kul spelade å härlig tid med goa vänner :)

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0