mobilbloggande

Tänkte att jag skulle klara blogga från mobilen men det funkar inte så bra...
Men jag gör ett nytt försök..
Idag har mamma å pappa åkt hem till värmland igen efter att varit här över helgen. Alltid lika kul när de är här å vi hann med en hel del även om vädret inte var så trevligt. På lördagskvälen var dessutom min bror å hans fru här. En trevlig kväll även om jag fixade en del med maten, gjorde kamtarell å västerbottenost paj å till det hade vi krabba och ostbricka. Blev riktigt gott.. men eftersom jag inte förstår hur jag ska få in kort via mobilen så får ni ingen bild på det hela..
Idag måndag har jag mest tagit det lugnt men var iväg till biblioteket en sväng för att lämna tillbaka ljudböcker, bla den sista i "Eragon trialogin" Arvtagaren av Christopher Paulini (har för mig att han heter så..) Har ni inte läst/lyssnat på dem så tycker jag du ska göra det. Fick med mig lite nya ljudböcker oxå. Tycker om att höra på något när jag pysslar här hemma. Åkte även förbi Strömma som är en tygaffär, där jag hittade tyg till nya gardiner i två rum bland stuvbitatna så nu dka jag försöka med att sy gardiner..
Imorgon tisdag ska jag åka till Linköping å gå på pysselträff. Det blir första gången där så det ska bli spännande. Så det är väl bäst att försöka posta detta inlägg och sedan sova. Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0