Snabbinlägg

Blev inte så många timmars sömn inatt då jag inte kom isäng förrän vid 4-tiden... tror att jag inte har lagt mig tidgare mer än typ en gång de senaste veckorna om man bortser från helgen då vi hade besökt och jag då istället låg å läste eller vred mig i sängen. Har som inte varit någon ide att lägga sig tidigt när jag vet att jag iallafall inte skulle somna. Enda gången jag la mig tidigt var i tisdags då jag somnade i soffan när vi kollade på tvn, men när jag väl kommer ner till sängen dröjer det ett par timmar minst innan jag somnade..
Men iallfall så gick jag upp vid 7-tiden då jag skulle till sjukhuset på besök.. kl 7.40 ringde dock mobilen å jag hann börja fundera på om jag tagit fel på tiden en timme men så var det inte. Den jag skulle till var sjuk och alltså hemma... Så då blev det ingen tur till sjukhuset, bara en snabb sväng upp till vårdcentralen för att lämna ett prov och sedna hem igen och somnade gott om i soffan.. Får ta mig en tur upp till sjukhuset nästa vecka dock för att lämna Ljuskortet innan min sköterska hinner sluta.
 
Ska snart gå en tur in i pysselrummet å färglägga lite tänkte jag samt fundera på hur lång förvaring jag vill ha för Distress Stickles å liknade flaskor. Fick nämligen det av M i födelsedagspresent igår, han ska alltså bygga en åt mig och frågan är hur många hål han ska göra... tål att tänkas på. kan ju gissa att jag vill ha några hål mer än jag har flaskor idag till.. för risken är ju stor att jag kommer köpa någon mer färg av någon sort..
 
Tänkte lägga ut tre kort som jag gjorde förra sommaren och inte tror jag visat innan:
Detta kort fick min bror å svägerska när deras förstfödda son föddes i Juli 2012. Detta var dessutom första barnbarnet i familjen och alltså första syskonbarnet så det är härligt de gånger man får träffa honom!
 
Bara dagarna efter att de fått sonen så gifte sig min kusin i hemtrakterna vilket passade bra så att man kunde se den nyfödde inom en vecka :)
Julia är den yngsta av kusinerna på pappas sida. Färgerna för bröllopet var denna gröna och rosa om jag minns rätt.  Jag och M hade förmånen att få fota deras bröllop, blev ett par 1000 bilder under dagen som vi sedan kollade igenom innan vi åkte hem till storstaden.
Ännu ett barn kort som jag gjorde förra sommaren:
Denna gången till en barndomsvän som oxå fick en son
 
Så blev ett kortare inlägg idag.. men inte så vanligt att det kommer två dagar irad dock. På lördag ska jag på scrappdag här i stan, så imorgon måste jag packa till det.. vilket inte är helt enkelt... kan ju inte ta med mig allt utan måste välja lite i vad som kan tänkas göras.
 
Önskar er där ute en bra dag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0