Bloggcandy/tävling

 
Halloj!
Jag tänkte att jag skulle försöka vara med en tävlig igen.. denna gången är det Pojjo (www.pojjos.blogg.se) som har tävlingen. Har även tänkt att försöka göra ett kort för att ha dubbel chans att vinna.. men jag har ju några dagar till på mig så det får bli lite senare. Första steget taget iallafall.
 
 
Nu ska jag gå in i pysselrummet å försöka få lite ording på mina papper. Fick före jul kartonger att kunna förvara dem bra i och har inte helt fått ordning på detta än. Kartongerna är som oanvända pizzakartonger men mina är utan tryck på. De passar perfekt till cardstock å liknade papper. Har man inte lika stor tur som jag att få dessa så går det säkert att få köpa några på närmaste pizzeria.
 
Önskar er alla en toppen bra eftermiddag/kväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0