Glad Midsommar :)

Ja i dag är det midsommarafton och vi är hemma och mest bara tar det lugnt just nu. Ja det har hunnits med en del ute tills regnet kom och då fick det bli att fixa inne. Jag har väntat på åskan som hängt i luften nu ett par dagar, vilket jag känner av i huvudet nämligen, men inget åskväder har kommit. Bara några så regnskvättar.
Det var dock bra torkväder ute idag då det blåste å var varmt så det var torrt på en liten stund vilket var skönt för sedan kom det en liten regnskur.
Maken har beredskap så därav är vi hemma istället för att åka ut till stugan som vi brukar göra på midsommardagen.. (då de firar där ute på midsommardagen istället för idag) men det är ganska säkert att hade vi eåkt ut så hade de ringt efter honom när vi skulle äta eller liknade å då hade det bara varit å resa sig å åka typ å det är ju mindre kul.
 
Förra veckan fick jag äntligen iväg ett kort till en vän som har fått sitt tredje barn och deras första son.
Han är nu snart 14 dagar, har vi tur hinner vi ses i sommar.
Hade på lite glossy och matt accents på gossedjuret för att få lite effekt.
Inne i kortet fick det bli en liten ficka för en liten gåva .
 
Nästa kort har jag visat innan men jag har gjort om det lite för att det skulle passa bättre min kusin som fyllde 21 igår
Inte så mycketg men stämplat dit en fjäril och lite pärlor
 Fjärilarna kommer tillbaka på insidan annars är det inte så mycket dekorerat denna gången.
 
Nu är den grillade maten färdig så det är dax att fixa det sista
kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0