Tävlingsdax :)

Ja nu är det Moa Pyssel http://www.moapyssel.se/  som har anordnat en tävling som jag kände för att vara med i. Valfritt alster sålänge det finns med något som är köpt hos dem. Jag har bara handlat en sak där än så länge och det är en dies... ja de har massor av dem så en vinst i denna tävlingen skulle inte alls sitta fel så jag kan handla lite mer av vad jag vill ha där :) Vet att de ska vara med på en scrappträff i Linköping i höst som jag tänkte försöka att åka till om inte jag kan vara med hela dagen så för att handla lite iallafall :)

Så till mitt bidrag
Ett födelsedagskort till en go vän: 
 
 
Det är hjärtballongerna jag har köpt på Moa Pyssel http://www.moapyssel.se/
den är från Marianne design - lets party

Nu ska jag sätta mig å göra ett julkort till en tävling på fb, har tills imorgon kl 18 men vet ju att det inte blir någon tid på dagen så det är bäst att sitta nu ikväll och hoppas på att F sover lika bra inatt som han gjort två nätter hittills då han först har ätit någongång mellan 7-8 på morgonen för att sedan somna om en timme till :)
kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan! Jättefint kort och visst håller jag med att ett kort är mer än ett kort när det är handgjort! kram Lotta på Moa Pyssel

Svar: Tack :) Å tack för en kul tävling, gillar att få inspiration från tävlingar till olika kort, det ger så många nya idéer
Cecilia

2014-06-23 @ 22:28:59
URL: http://www.mylittlescrapcorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0