Snart åker jag till

SCRAP ANDT PEARL ;) 
Något jag har längtat efter och sett fram emot i nästan ett år nu. En hel helg med massa scrappande och träffa vänner som jag mest har pratat med på Facebook. Å sedan massa affärer som är där och som jag ser fram emot att besöka å handla hos. Sedan två nätter på hotell med allt vad det innebär ;) 
Men.. det blir första gången jag åker från F över natten å då inte bara en natt utan två.. dessutom tyckte jag han var varm nu ikväll och extra grinig.. kollade tempen å jo den gick över 39... så i med lite Alvedon (typ) och sedan vällingen och efter det somnade han rätt fort.. hade förberett mig på en lång nattning som egentligen M skulle gjort om han inte fått åka in å jobba.. men nu gick det ju enkelt så... 
Hoppas att han vaknar utan feber imorgon. 
Imorgon måste jag packa inför helgen.. ja som vanligt ute i sista stund med det.. men jag har inte hunnit eller orkat på kvällarna denna veckan då ny medicin gjort mig illamående å all pollen att jag nyser en massa. Men imorgon.. eller lite inatt kanske. 
Men vad jag ser fram emot denna helgen! 
Gjorde en tårta (en halv) i helgen då vi firade att jag fyllde i fredags blev helt ok, inte så fin men god ;)
 
 Kokade lingonsylt förra veckan då det fanns lingon i frysen ;)
 I helgen var svågern här och när F somnat spelade vi bla settlers ;)
 
 Så bilder från helgen kommer,  hoppas på att hinna fota lite iallafall ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0