är våren här nu?

Ja nu är det barmark igen och solen är framme efter gårdagens snöande och nu hoppas jag att det är slut på snöandet och våren kan få komma. Vi har redan en heldel blommor som blommar i trädgården så det är så kul att se alla snödroppar som kommer fram på nya ställen och när man ser att lökar kommer upp i rabbaterna :) fast samtidigt ser man hur mycket som behövs fixas i trädgården .. så det finns att gör i vår/sommar..
 
Igår fick jag en snabbtid hos tandläkaren då en krona hade lossnat, det slutade med en rotfyllning :( ska dit på undersökning imorgon så får vi se hur mycket mer som ska fixas i vår och nästa torsdag ska jag göra färdigt denna tanden. Hade tur att svärmor kunde ta F och erbjöd sig att ta honom hela eftermiddagen för när jag kom från tandläkaren hade jag så ont så det blev inte något gjort på flera timmar. Tanden + magen var ingen höjdare att ha ont i (räcker mer än väl att magen lever sitt liv)
F har sovit oroligt den senaste tiden vilket gö att min redan dåliga sömn blir sämre.. vet inte om det är tänderna som spökar hos honom oxå då det är en tand som är påväg upp eller om det är något annat.. ska fösöka göra om nattningsrutinerna och få honom att somna själv i sin säng för att se om det kan hjälpa. 
Så idag är jag seg som bara den å har massa saker som skulle behövas fixas innan M kommer hem då han fyller idag, hoppas hinna med ett par saker när jag skrivit färdigt här.
 
På kortsidan har det gått i ett, är färdig med tackkorten som jag skickade efter pappas begravning (som var så ljus och fin) vi skickade inte till alla, utan vi hade en tackannons i tidningen oxå då det var så många som hade skickat kondolianser och likande men några fick.
Så här fin var båren
 så gär blev korten på ett ungefär
 
Så andra kort jag gjorde under jag och feb är:
till min bror
 Till mitt kusinbarn
Detta kort gjorde jag till Filip när han fyllde ett år

William fyllde 15 och tog då epakortet så bensin har han användning av
Och hans bror fyllde 13 och han gillar att fiska :)
 
Deras farfar fyllde förra veckan 80 år så mamma beställde ett kort till honom, blev ett bokkort
ryggen på kortet
insidan
 
Till min vän Emma när hon fyllde 30 år i januari- dagen innan F fyller :)
Insidag av kortet
 
Hennes son fyllde ett veckan innan :)
altrade en ask till honom
Till min andra vän som oxå heter Emmas dotter som fyllde ett 9 dagar efter F gjorde jag detta kort sam en liknade ask som till Oskar fast gul
 
Så det får vara allt för denna gången då F vaknade från sin lunchsömn eller vad man nu ska kalla det :) samt att jag sak hinna fixa lite till innan M kommer hem.
Kramar
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0