Skisstävling hos Moa Pyssel

Under en månad nu har det funnits en tävling hos Moa pyssel, en jätte fin skiss som jag ville försöka göra något av
här är länken till skissen (man har tom den 28/11 på sig att vara med)  http://blogg.moapyssel.se/2015/10/utmaning-utifran-skiss.html
 
Här kommer min tolkning:
Jag har använt mig av en stämpel från Pysselpassion.. ja de är ju en favorit :) lite glitter här å där
Det stora bakgrundspappret är från Inkido - Christmas Stars och sedan det med hjärtan tror jag är från panduro och det lille Melwin är är från Pions - Stilla natt.
God Jul texten är från en dies från Roxstamp
 
nu är det bara att hålla tummarna för att man lyckas vinna 
 
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0