Snabbinlägg

Ja det blir bara ett snabbt inlägg nu ikväll, får skriva bättre imorgon.
Nu är iallafall spelhelgen över för denna gången och det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra, allt flöt på och det blev en massa spelande. Vi hade två turneringar, först i "Take it easy" där jg lyckades komma på delad tredjeplats vilket jag var klart nöjd med.
På lördagskvällen hade vi turnering i Tantrix där fjolårsmästaren tog hem segern, men maken kom på andra plats så det tror jag att han var nöjd med. Jag kom på slutet (5 tror jag av 8) men jag hade en massa annat i huvudet så jag var inte så förvånad över det men jag vann ett par matcher (vi spelade bara fem då vi började såpass sent) så det var helt ok, huvudsaken för mig var att ha kul och att få spela och träffa goa vänner.
Det var sammanlagt 8 extra personer som sov här hos oss, en del på madrasser, soffan och de extra sängar vi har, och det gick oxå överförväntan. Alla fick plats någonstans och det hade troligen gått att få in ett par till om det hade behövs.. Sammanlagt var det 13 deltagare under helgen.
Till Tantrixet hade jag djort "prislappar" eller vad de nu ska kalla det + att de fick välja pris
 
Några av priserna var keramik och äppelmos/plommonmarmelad, allt hemmagjort :)
 
Korten och askarna jag gjorde får jag lägga upp imorgon efer jag sovit för nu säger min kropp stopp.
 
Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0