God Jul!

Ja en riktigt GOD JUL till er alla där ute, ta hand om varandra och försök undvika att stressa för mycket utan njut istället av stunden!! Lättare sagt än gjort jag vet. Här har vi varit förkylda veckan som gått, vi var hos min kusin förra helgen och hämtade hem lite bakterier som kroppen inte alls kände igen och det gav att vi båda blev liggande. Lite restsymtom är kvar och orken tar fort slut så det fick bli jul här hemma även om allt inte är i toppskick (som pysselrummet som ser ut som hej kom å hjälp mig..  men dit har jag tänkt att stänga dörren :)
Då M har beredskap denna veckan firar vi julen för första gången här hemma i huset och svärmor och svåger kommer hit vid 13 tiden.
Granen klädde vi igår och det är fullt med klappar där under fast jag hade svårt att komma på något att köpa och önska mig.. det mesta går i funderingar över vad vi behöver till nästa år då vi blir tre i familjen. Men dit har jag inte velat köpa än utan det får bli efter helgerna.
 
Har gjort tre olika sorters godis, var av en ny, men sedan finns det en massa choklad och liknade så vi lär klara oss mer än väl :)
Ska snart börja med maten och det som går att förbereda där, ska bara hitta ett recept till revbenspjällen..
 
Tänkte visa några av de korten som jag skickade iväg som beställning nu innan jul:
 
 
 
 
 
Dessa korten skickade jag till min brors svärmor.
 
Så då är det dax att sätta igång här så att jag slipper bli stressad, trött är jag redan då jag vaknade vid 4 och inte kunde somna om då M snarkade så å när jag la mig i soffan kunde jag inte somna där heller... så när M gick upp la jag mig å sov ett par timmar :)
 
En riktigt god jul till er alla!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0