Ur respiratorn

Ja idag var pappa mycket piggare när vi kom till honom på morgonen och när de hade rondat så bestämdes det att de skulle plcka bort respiratorn och tuben i halsen, och detta gick jätte bra. Han hade även hunnit sitta på sängkanten medan vi var ute vid lunch. Vilka fram steg han gjort!! Trodde inte att det skulle gå så här fort när jag såg honom ligga där emd en massa mediciner i måndags... vist än kan det lätt komma bakslag med det är bara att hålla tummarna för att det fortsätter så här och att rehabiliteringen som han har framför sig inte blir för jobbig. Sedan kommer det ju bli en operation till när han är såpass bra att de känner att han klarar av det hela.
Detta gjorde oss trygga med att bli med min bror hem till honom en sväng och få middag där och jag fick se deras numera stora pojk (10 månader) för oj vad han hade växt sedan jag träffade dem i påskas.
Nu är vi hemma hos mamma å "pappa" för att packa med lite saker som behövs så som ombyten å liknade. Sedan ska vi åka tillbaka till sjukhuset imorgon fm så får vi se hur det har gått inatt. Men om allt fortsätter såhär bra så kommer jag nog åka hem imorgon kväll och träffa vännerna hemma och umgås med dem å spela en massa spel. Sedan kommer det troligen bli några extra turer hit under sommaren och så men det får bli allt efter som.
 
Kram på er där ute å tack för allt stöttande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0