Suck

Jaha så har vi hunnit ett par dagar in i veckan å den har inte alls startat så som jag ville.. har inte alls mått bra de senaste dagaran och på nätterna har jag knappt sovit något alls. Inatt.. eller ja imorse somnade jag vid 8 efter alla möjliga bekymer och kunde inte ligga längre än 10.30 fast jag inte hade så mycekt planerat på fm. Vilket innebar att jag har gått trött hela dagen. Har börjat plocka lite i sakerna som ska med till Tyskland å sedan till värmland men jag har ju som vanligt svårt att packa i tid. Sedan hade jag tänkt att göra några t-shirt till oss som ska iväg, började och insåg sedan att min energi inte klarar av det idag å jag beslöt istället för att stryka det från listan över måsten att göra, det får bli någon annan gång. Sedna tonade jag mitt hår, det blev faktiskt helt ok, är ju lite mörkt så här i början men helt ok. Sedan var det dax att åka iväg till keramiken vilket jag hade sett fram emot men vist inte helt hur jag skulle orka.
Väl där så flöt det på rätt så bra ändå, drejade 5 muggar som jag imorgon ska göra slutarbetet på och sätta öron. Det blir alltså en extra gång imorgon då jag inte kommer vara med på två veckor sedan och då hinner leran torka så mycket att det är svårt att sätta fast öronen. Dessutom kommer det bara vara jag där å Alexander naturligtvis, (det var bara jag som gick i våras) vilket gör att jag hoppas att han kommer skulptera lite oxå vilket han inte har hunnit med när vi varit tre elever som behöver hjälp lite då å då. Det är så fantastiskt att se när han jobbar, helt otroligt att se sakerna växa fram från en lerklump till en härlig figur/staty.
När jag kom hem fick jag i mig lite mat och fick lite extra energi till att göra lite till så jag lagade mina och Ms byxor samt plockat fram lite kläder till mig. Så vist lite har jag väl fått gjort idag men vill ju så mycket mer..
Imorgon ska jag upp till gymet men främst för att få massage vilket ska bli så skönt då jag verkligen har känt av min rygg nu ett par veckor. Dessutom har jag träningsvärk efter att börjat spela Wii resort sport mera för att få lite extra träning här hemma, roligt å man blir trött efter ett tag. Har tänkt mig att får in ett till två pass per dag för att se vad det ger. Behöver få ner blodsockret lite mer och då kan ju detta hjälpa då jag svarar br på träning. Får se om jag orkar in i gymet lite innan massagen en det vill väl till då jag ska vara där redan kl 10. M ska dock träna på gymet. Efter det hoppas jag på att vi kan åka ner på stan och växla lite pengar så att vi slipper det på fredag. Kl 14.00 ska jag vara på sjukhuset och sedan hoppas jag ev hinna hämta ut en del mediciner på apoteket, i värsta fall får det bli när vi handlar på fredag. Så morgondagen känns rätt så fullbokad..

Ja vi får väl hoppas att det blir lite mer sömn inatt så att jag orkar med morgondagen.

nattis på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0