Idol

Ikväll har jag kollat på Idol, gillar speciellt de första avsnitten då alla sökande är med. Endel sjunger verkligen underbart medan andra sjunger mindre bra. Känns ibland som en del söker bara för att ta chansen att få vara med i tv, inte för att de sjunger bra... för en del sjunger verkligen illa... Men det krävs endå en del för att ens våga söka. Jag gillar att sjunga men aldrig att jag skulle ställa upp i ett liknade programm, dels för att jag vet at jag inte har rösten för att sjunga solo så å sedan så skulle jag inte våga ställa mig själv på en scen å sjunga.. Men somsagt jag gillar att kolla på programet.

Annars har det inte blivit gjort så mycket här hemma, har inte mått så bra de senaste dagarna, ingen ork till att göra något känns det som. Har dock varit iväg å tränat, först vattengympa på måndagen och i går var vi och tränade på gymet och fick hälp med att få rätt inställningar samt ett bra programm. Efteråt fick jag massage, vilket var så skönt för mina sedan tidigare stela muskler. Men idag har jag inte ens varit utanför lgh.. Imorgon skulle jag på ett besök på sjukhuset men det har jag flyttat fram, orkar inte ha något inplanerat denna veckan utan försöker ta dagen som den kommer.
Lite laddar jag noig för nästa vecka oxå, då ska jag åka till min kusin igen och hjälpa henne lite. Ser verkligen fram emot det, älskar den familjen och alla barnen är så goa men jag vet att det tar en massa energi.

Helgen som gick var vi hos en vän och den mesta delen av tiden gick åt till att spela massa spel :) Tiden går så jättefort när vi väl sätter igång och helt plötsligt är helgen slut och det är dax att åka hem.

Denna helgen som kommer ska vi mest ta det lugnt, M är ledig på fredag då han jobbar kväll så förhoppningsvis kanske det kan bli en tur till skogen och kolla om det finns någon svamp då om kroppen och vädret tillåter det hela. Ja sedan ska det väl röstas någongång oxå.. tror att jag vet hur jag ska rösta med det kan ändras..
Skulle gärna velat vara hemma i värmland denna helgen då det är Årjängs marten under helgen, men vi ska ju upp i oktober så det fick vara detta året. Blir nog mycket resor iallafall.

Nu ska jag göra klart några spel å sedan blir det nog en tidig kväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0