massa pyssel :)

Igår åkte jag till Linköping. Först hade jag ett antal timmar i city å kollade runt men anledningen till att jag åkte dit var att jag skulle vara med på en pysselkväll på Scrapbutiken (http://scrapbutikens-blogg.blogspot.se/). Det var så kul, vi var tre tjejer som var där för första gången och för min del kommer det nog att bli någon mer resa dit :) Det fanns så mycket att göra, denna gången valde jag dock bort att sitta där å göra något kort helt å hållet utan valde istället att stämpla upp flera fina stämpelmotiv (hade kunnat suttit där än å stämplat för det fanns så mycket att välja bland) samt använde några dies.. där hade jag oxå kunnat gjort massa mer men timmarna gick fort å då var jag ändå där en timme innan för att hinna kolla vad som fanns i affären å se ut vad jag skulle vilja ha med mig hem.. ja det var ju massa med vad jag behövde just nu så det blev både en stämpel från "bildmålarna" å lite papper. 

Hem fick jag åka med en här ifrån Norrköping och fick då tips om en scrapaffär här i Norrköping som har en del kurser och scraptillfällen (http://www.jitkon.se/scrap/) . Så dit åkte jag idag och hittade ett pennor men sedan så anmälde jag mig till en kurs den 5 nov då jag ska få lära mig att göra en ask med ett kort på typ.
 
Nu är det snart dax att göra sig iordnign och åka å leka lite med keramikleran. Ska bli spännande å se hur det jag glacerade förra gången blev.. har tagit ganska säkra färger men man vet aldrig hur det blir efter bränning så det ska bli kul.
 
Men först täkte jag lägga ut ett kort som jag gjorde i sensommar/höst till en vän som både fyllde år och så flyttade familjen in i sitt nya hus.

 
 
Ha en trevlig kväll
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0