Ojsan

Oj det har gått 1½ år sedan jag skrev här...
Mycket beror nog på att isamband med att vi flyttade in i huset så fick jag ett skov och all energi gick åt till att orka sig igenom dagen samt få iordning här hemma. Sedan när det väl hade gått sin tid så var det inte lika lätt att börja skriva igen..
Men nu har jag kollat runt en hel del på olika bloggar med framförallt kortmakeri och scrapbooking och fått en massa inspiration och har i och med detta fått lust att dela med mig av mina alster samt även skriva ner lite tankar här å där..
 
Tänkte börja med att lägga ut ett kort jag gjorde ifjol vår till en vän som fyllde 45 år. Jag har gjort det till en trad att måla något i akryl till vänner som fyllt jämt eller om det varit något spec. och då gärna något som sammanfattar saker som de gillar eller hur de är. I detta fallet så gillar hon bla olika spel, musik och natur. Helt enkelt saker som jag förknippar med personen.
 
Så nu var första inlägget gjort iallafall, hoppas på att jag klarar av fortsätta skriva å då lite oftare än vad det varit :)
Nu är det dax att sova, imorgonkväll har jag keramik igen, så kul att dreja och givande!

Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0