Gokväll

 Gokväll/natt på er där ute :)
Har kommit in i en period där jag har svårt att somna på kvällarna. Går jag och lägger mig innan jag är riktigt trött så ligger jag bara och vrider mig och så börjar man att fundera på en massa som inte går att ändra på. Mern jag får gjort en del i pysselväg istället alt vid datorn. Är ju inte så mycket annat att göra under natten.
Däremot på fredag behöver jag somna tidigt så att jag orkar tänka något på lördagen då vi ska vara med i Östgöska mästerskapen i Scrabble. Gissar att vi kommer komma sist men hoppas ändå på en trevlig dag :)
 
Förra lördagen var jag ju iväg på scrappträff, en hel dag med pysslande och trevligt folk.
Vi fick en utmaning där vi skulle göra en kista och altra den. Mina ideer om hur jag skulle altra den var inte så stora så det blev fjärilar på den. Stansade ut dem på träffen så de var nya för mig.

De andra gjorde jätte fina kistor men jag tänkte ju inte på att fota dem.
Det blev inte så mycket annat gjort, mer än kistan och lite stansade blommor. Påbörjade näst kort som jag sedan gjorde klart hemma.
Min barndomsvän fyllde den 23 så jag ville ju få iväg kortet på söndagen så det var inte så mycket annat att göra när jag inte var ute  mer i tid.
 

Nästa vecka fyller min svägerska år å bara ett par dagar min bror å hans fru (ja de fyller på samma dag :)) så det är det närmaste jag ska göra i kortväg, ska även påbörja ett album, mitt första som jag ska scrappa.
Idag gjorde jag ett kort till en vän som fyller i helgen och igår ett till "Postcrossing -Handmade card" gruppen på fb. Dessa kort får vänta tills mottagaren har fått dem.
Igår var jag även i en av mina favoritaffärer Gredelin och köpte lite mer scrappsaker, var nog sista chansen. De har haft 70% länge nu och cardstck för 2 kr/st vid köp av 20 st och hoppas på att bli av med allt snart då de har annat de vill få in där. Men jag beställde även hem "Derwent inktense" akvarellpennor, bestämde mig tillslut för att skulle jag ändå köpa dem så vill jag ha den stora asken med 72 pennor för annars kommer det ändå vara någon färg som jag saknar. Ska bli rikitgt kul att färglägga med dessa ochse hur det blir.
Eferåt var jag på biblioteket där de körde bokrea, jag köpte en stor påse med böcker och ljudböcker (en hel del barnböcker då det var det de fanns mest av) till priset av 50 kr :) inte vad dag man får med sig så mycekt böcker till så bra pris. Jag hade tur att M kom å möte mig där å bar väskan till bilen (jag hade tagit en prommenad ner till cerntrum).
 
Nähä om man skulle försöka att sova nu, borde gå.. är iallafall jätte trött men det ska vara tils jag lägger mig oxå. Har en förmåga att var trött fram till jag kommer till sängen och då blir jag pigg igen :( eller ja pigg äår väl fel ord men jag klarar ofta inte somna tyvärr. Men det ska väl vända så småning om hoppas jag.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0