December

Hej å hå vad tiden går fort... Imorgon är det redan lucia och det är mindre än två veckor till jul och jag har inte köpt en enda julklapp än och har inte heller några ideér på vad jag ska köpa.
Har inte orkat gå runt i affärer helt för att kolla då jag fort får ont i bäckenet å ryggen, men jag får väl försöka med det nästa vecka så att det blir några under granen från mig oxå. Vi ska ju fira jul här hemma i år för första gången då M har beredskap hela julen och då tar det lite lång tid att åka från sommarstugan (där vi brukar vara när vi firar jul här i Östergötland) och in å jobba. Nyåret ska vi fira in hemma i värmland.
Idag har vi varit på sista kurstillfället på sjukhuset så det är skönt, bara typ 2 månader kvar att vänta..
 
Imorgon ska vi hälsa på min kusin med familj å busa med barnen, har inte sett dem sedan somras så det ska bli kul!! Men innan vi åker sja det skrivas en massa julkort, jag gjorde färdigt de sista idag så nu ska det bara skrivas i dem å det brukar ju ta sin tid men jag hoppas att jag ska hinna färdigt tills måndag då det är sista dagen att posta med julfrimärken.. jag trodde att jag hade längre tid på mig, så kan det gå. Bara hoppas att illamående å trötthet håller sig borta eller lugnt ett tag så jag hinner med det jag vill göra. Smärtan har jag prövat Tens för vilket hjälper väldigt bra!!
Julkorten kommer det bilder på först efter julen som vanligt, tycekr det blir roligare så för de som ska få om det nu är någon av dem som är inne å läser här :)
 
Men jag gjorde ett kort ibörjan av månaden till en fd arbetskamrat till både mig och min mamma som jag tänkte visa.
En närbild på stämpelmotivet, gillar denna stämpeln då den går att använda till så många tillfällen.. .fast jag har som glömt att jag har den ibland :)
 
Detta gjorde jag till en tjej som blev 7 år föra veckan.
Har använt Bildmålarns stämpel som jag köpte beg på scrapphelgen i Linköping.
 
Detta gjorde jag till en 14-åring i slutet av nov.
 
Så det var allt för ikväll och eftersom jag nu börjar bli pigg igen så kanske jag skulle sätta mig å skriva lite på julkorten och se vem som ska få vilket kort då alla är olika. Ska ju fota av dem oxå men det får bli på dagtid.
Det är som ingen ideé att gå å lägga sig när jag är hyfsat pigg då jag inte sover så bra utan vaknar av att det gö ont för det mesta och då klarar jag ändå inte ligga kvar i sängen. Läntar tills detta är över.. inte för att man får sova så mycket då heller men slipper jag värken så kan jag vara vaken på natten... i värsta fall får jag väl väcka M så han får ta över.
 
Kram på er där ute å var rädda om varandra!!

Kommentarer
Postat av: Maria

TACK snälla fina för det tvina kortet!!! Gissa om jag och Stefan blev glada!!! Du har så stort hjärta!! Du gjorde min dag!!
Stor stor kram!!!!

Svar: Så bra att det kom fram, gissade att det var er adress :) Du har gett mig så mycket detta året och det vill jag att du ska veta!! Kramar!!
Cecilia

2013-12-19 @ 04:59:54
URL: http://pastorsfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0