några kort

Gokväll
Tänkte bara lägga upp några kort idag, Har varit mycket de senaste tiden så jag har inte kommit ihåg att skriva här.. eller så har det inte passat när jag väl kommit ihåg det
 
Det första är ett bröllopskort till en barndomsvän som gifte sig för en månad sedan, det var dock ett barndop som de folk var bjudna till och blev sedan överraskade med att det var ett bröllop.
stämpeln i mitten är en mini från magnolia som jag fastnade för när jag var i Karlstad.
Blev riktigt nöjd med blommorna denna gången
In i kortet blev det detta.
 
Nästa kort gjorde jag till det paret som höll i VM i Tntrix för några veckor sedan.
Stämpeln är en digital som jag förtillfället inte kommer ihåg vart jag fick.. var en freebee iallafall...
På insidan sätte jag en av mina favoriter av de digitala jag har, denna är från momas.se Där finns det massa av underbara blomor som det är det du söker ska du ta en titt där!!
 
På onsdag ska jag åka hem till värmland en tur igen för att se hur det går med pappa (ska bra hinna med ett par olika inplanerade besök först under veckan, bla till Naprapaten för att se om han kan fixa ryggen lite bättre). Men innan dess ska jag fixa ett kort till en vän som fyller 11 om dryga veckan där hemma, hade en ide men när jag kollade tillbaka på kortet hon fick ifjol så insåg jag att jag nog får komma på något annat då jag använde det tilltänkta pappret redan ifjol..
Hon gillar fotboll..
Så jag får fundera tills imorgon iallafall, har ju några dagar på mig att komma på något bra.
 
Önskar er alla en bra vecka
kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0