Oj det är ju redan november

Ugh va tiden går fort... det är iofs bra i vissa lägen men det känns som jag inte hinner med allt som skullle behöva göras..
Vi har börjat rensa lite nere i källaren då vi har tänkt att bygga om lite i våra badrum, badkaret med bubbel i ska bort här uppe och ett nytt ska sättas in nere samt en bänk och en riktig tvättho vilket vi inte har nu så ska jag tvätta upp något förhand så måsta jag göra det i diskhon eller i badkaret så det ska vi ändra på. Bubbelbarkaret har vi nog velat kasta ut sedan vi flyttade in här men sedan har vi diskuterat om vi skulle ha dusch här uppe eller inte och har nu kommit fram till att det blir så trångt med det att det får vara kvar där nere och så kan vi få in lite förvaring för handdukar å liknade här uppe.
I sovrummet har vi flyttat ut en byrå som fick plats under trappan och har nu tänkt att vi skulle ha gadrober där istället vilket inte var så lätt att hitta.. vi var på Ikea i lördags och de som var lagom djupa var för höga och när vi väl hittade lagom höjd så var ju de för djupa...  Det enda som fanns var helköksskåp som fanns i lagom höjd och djup. Men eftersom det inte gick att beställa då de hade problem med datasystemet så bestämde vi oss för att titta runt här i stan först och se om det finns några andra alt. 
 
När vi var i Linköping var vi även hos min bror å svägerska och åt massa go mat för att sedan sitta å spela hela eftermiddagen och kvällen :)
 
På lördag och söndag är det dax för min första stora scraphelg i Linköping. Ska bli riktigt kul att sitta två hela dagar och scrappa med massa andra med olika utmaningar. Har ett par saker som jag vill försöka hinna göra, men det svåra är att packa ner allt man vill ha med sig. Kan tänka mig att det kommer vara saker som jag har med mig som jag inte kommer använda och säkert en hel del som jag glömt att ta med mig som jag vill använda.
 
Förra veckan gjorde jag lite julkort då min bror vill ha några så det var min andra beställning :) hade med mig 11 så fick de välja (de skulle ha 7) ska ju ha julkort till mig själv oxå så inga är gjorda i onödan
Gjorde även ett kort till pappa som fyllde år förra veckan, testade en ny vikning:
här är det ihop vikt
Utan något som håller det stängt
Öppet och stående
 
Svågen fylde 45 för typ en månad sedan och jag tror inte att jag har vista kortet vi skickade till honom:
 
Nu ska jag fixa lite innan det är dax att fixa något att äta innan jag ska åka på vattengympa som jag nu har två dagar i veckan, fram till jul iallafall
kram
 
Trackback
RSS 2.0