telefonkö

Just nu sitter jg i telefonkö till försäkringskassan, först när man ringer så säger de länge att de har förmycket just nu å när jag väl får ställa mig i kö så var det "bara 351" före mig.. Så jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite under tiden jag väntar :)
I helgen som gick var iv i Skövde på spelhelg, hann pröva massa nya spel som de hade köpt i Essen på spelmässan och vi fick även med oss tre spel som var inköpta till oss där samt att vi köpte ett beg under helgen så 4 nya spel med hem att testa :)
För mig gick det väl som det brukar i turneringarna men för M gick detriktigt bra då han lyckades vinna båda två :) Men det var en jätte härlig helg och kul att få träffa alla goa vänner igen.
 
Helgen innan var jag hemma i värmland, blev ganska lugnt och gjorde inte så mycket vilket inte gjorde mig något alls. Pappa var hemma på permis under helgen. Nu har han blivit utskriven igen och får nu dropp hemma under natten, vilket jag hoppas ska funka så att han slipper ligga på sjukhuset så mycket.
En god vän fyllde 40 under helgen jag var hemma, hade inte möjlighet till att träffa henne dock då hon inte var hemma på lördagen och sedan gick tiden så fort, men jag lämnade iallafall över ett kort till henne via hennes svärmor. Kortet började jag med när jag var i Linköping på scrapphelgen och sedan satt jag med det under veckan, det tog sin lilla tid att göra klart med det var riktigt kul att testa på att göra ett sådant. Så nu kommer lite bilder på det :)
 
Det blev som en liten bok men bilder jag hittade av henne från de senaste 10 åren typ.
 
Målade inte så mycket med akryl som jag brukar göra, tyckte det var roligare att fylla det med kort istället, men några småsaker fick jag in iallafall.
 
 
Nu ska jag sätta mig och göra ett kort som mamma ringde om igår, får se hur långt jag hinner innan det är dax att åka iväg på veckans första besök på sjukhuset... bara tre till möten inbokade där denna veckan som tur är två av dem efter varandra på fredag. Har lika många inplanerade hittills nästa vecka men då är inga efter varandra men två är på samma dag iallafall..
Till helgen blir det lite julmarknader då det redan är första advent.. och innan dess ska det upp lite stakar och andra ljus och det är dax att sätta lite bättre fart med julkorten.. även att börja fundera på julklappar vilket jag inte har en enda ide om än :(

Önskar er alla en bra dag!
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0