God fortsättning på 2014

Jaha så har vi nytt år då, ett nytt spännande år framför oss :)
Det nya året firade vi in hos mina föräldrar där det blev en lilljul först samt träffade en hel del vänner. Själva nyårskvällen blev väldigt lugn då jag inte hade sovit något nästan natten innan och mådde dåligt hela dagen i stort sett. Tck å lov är det inte spysjukan utan det är pyret som ligger och tycker på tarmarna och magsäcken och gör så att maten inte går vidare i den takt det ska utan blir kvar i masäcken och det kommer tillslut upp :( Så både jag å M somnade innan 12-slaget. Jag vaknade till av fyverkeriet och kollade lite på det innan jag slocknade igen.. Det nya året började som det gamla slutade så just nu äter jag mest flytande mat och det går bättre. Känner ju igen allt från mina skov så jag försöker göra på samma sätt nu typ. På tisdag ska vi göra ultraljud igen och även träffa läkaren och då får vi se vad de säger. Det är ju inte så lång tid kvar nu tack å lov.
Vi kom hem i förrgår och det var bara att packa upp å tvätta för idag åker vi vidare till nästa ställe, denna gången till en vän och spela spel hela helgen :) Vilket ska bli jättekul, vi får se hur mycket jag orkar men att träff vänner är ju aldrig fel!!!
 
Vi var förresten på bio i mellandagarna , Hobbit 2, den var klart sevärd men lite långdragen ibland. Nu är det ett år kvar tills nästa och sista filmen kommer. Så nästa år får vi nog önska oss barnvakt till pyret i julklapp om vi sak komma iväg å se på den :)
 
Om två veckor ska vi ha spelhelg här hos oss, iår har vi tänkt att hålla hela här hemma hos oss för att jag ska orka med det bättre, vi verkar inte bli så jättemånga heller (tyvärr) men lagomt många som ska sova här. Förhoppningsvis ska vi hinna göra om badrummet nere i källaren nästa helg, får se hur långt vi hinner, målet är att vi ska hinna klart före pyret kommer.
 
När vi var hemma i värmland så fick vi med oss massa barnkläder och andra bra att ha saker till att pyret ska komma så det behöver vi inte köpa :) Vi var å kollade lite på mellandagsrean men jag har så svårt att veta vad man ska köpa för storlekar så det blev inte så mycket...
 
Så till resten av korten jag gjorde innan jul på beställning, denna gången till min bror och hans fru. Denna gången gjorde jag mest kort som fick plats i vanliga kuvert
 
 
 
 
 
 
Så då hr jag iallafall visat några av de julkorten jag gjort i år :)
NNu ska jag leta fram något att äta till lunch och sedan se till så att det mesta är packat så vi kan åka när M kommer hem.
 
Kram på er å trevlig trettonhelg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0