men var har tiden tagit vägen

Oj, insåg just att det var över två manader sedan jag var här inne.. vet inte helt vart tiden har tagit vägen men här inne har jag vist inte varit
Scrap and pearl var helt underbart så kul att träffa en massa som man mest pratat med på nätet och en massa nya vänner. Sedan att se allt som alla andra gjort och få chansen att handla i så många affärer var riktigt kul. Sedan gick tiden lite väl fort vilket jag var rädd för och jag fick kanske inte gjort så mycket som jag hade velat men men kul var det :) Får se om det blir en tur nästa år eller om det bara blir en tur för att handla.
I maj gick tiden fort, vi firade mina två svägorskor som fyllde 40 resp 30 så där gick två helgen, mamma var här å sedan följde jag och F med henne till värmland några dagar. Sedan var det spelhelg och först efter det började det lugna ner sig.
De tre första veckorna i juni hade M semester och förutom att fixa här hemma hann vi med att fira min kusin som tog sin examen från universitetet och sedan åkte vi till Göteborg där det blev besök på både universeum och Liseberg och efter det åkte vi till Ullared där vi var ett par dagar och gjorde slut på skatteåterbäringen. På vägen hem åkte vi förbi ett par vänner och fick se deras fina hus. Ja jag hann även med att handla en massa scrapsaker då vi åkte via Borås där det ligger två å sedan på Gekås och när vi åkte förbi Jönköping så hade Gummiapan en träff där så vi stannade till där oxå :)
Nu jobbar M ett par veckor till innan det är dax för nästa ledighet semester/föräldraledigt och då blir det nog någon tur till mamma och sedan träff med lite spelvänner innan det är dax för den årliga konsertet i Sa Anna med Peter och Matilda.
 
Det är ju bara att inse att det finns en massa kort som blivit gjort sedan senast så här kommer några av dem :) får nog dela upp det på ett par inlägg å uppdatera lite oftare :P
 
En vän gick å gifte sig i smyg, hittade en passande text på k-designs utförsäljning av sina stämplar
Agnes och Melwin fick pryda insidan
Till en vän som blev opererad nu i vår.
En av spelvännerna fyllde 70 i maj så det var ju klart att hon skulle ha ett kort, vikningen lärde jag mig i Stockholm :)
öppet kort
En vänns barn har fyllt år nu i vår oxå, Alice blev tre,
och hennes bror blev 7 :)
Ett kort till en annan vän som fylde nu i vår och henne fick jag möjlighet att träffa i Stockholm, så kul att ses!!
 
Till svägerskan som fyllde 40, detta fick jag faktiskt gjort i Stockholm.
Gjoder ett lite korsord till henne eller ordfläta kanske det heter med ord som passade in på henne
insidan
 
William tog konfirmation i maj (som vi tyvärr inte var med på då schemat i maj var lite väl fullpackat) så efter letande efter inspiration på nätet blev det detta kort
insidan
 
Så där får det räcka med kort för ikväll :)
Nu hoppas vi att sommarvärmen kommer så vi kan njuta av sommaren.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0